תוכן עניינים

כשאנו מעלים תמונה לאינסטגרם, אנו רוצים שהיא תגיע לתפוצה רחבה ככל הניתן כדי שכמות רבה של אנשים שאינם הגיעו לדף שלנו בעבר ייכנסו, ייעשו לייק ויעקבו אחריו. אחת הדרכים המרכזיות להעשיר את תפוצת הפוסט למשתמשים רבים היא באמצעות יצירת האשטגים.

את ההאשטאג עצמו ניתן לכתוב בכל כותרת בפוסט או בתוך התגובה. את ההשטאג אנו נכתוב באמצעות הסימן (#).

חשוב להבין כי ככל שאנו ניצור האשטגים רבים באינסטגרם, הסיכוי שלנו להופיע בפני אחרים ייעלה משמעותית וכך נוכל להשיג יותר עוקבים באינסטגרם לפרופיל שלנו או שנוכל להתעסק במקום זה בקניית עוקבים באינסטגרם ונחסוך המון זמן,

כך נוכל לזכות בחשיפה אורגנית רחבה יותר שתעזור לנו לקדם את הדך בצורה מהירה יותר, יעילה יותר ומקצועית יותר.

כיצד אנו משתמשים בהאשטאג?

השימוש בהאשטאג בעת פרסום פוסט חשוב ומשמעותי מאוד. חשוב לדעת כי לא קיימת הגבלה לשימוש בהאשטגים, אך יחד עם זאת, צריכים לזכור שאסור לנו להגזים, כי לעיתים נראות הפוסט יכולה להשפיע על חווית המשתמש והוא יכול לסלוד מפוסט עם מלל רב, אשר אינם מאפשרים לו להתמקד בתמונה עצמה.

למרות הנאמר לעיל, כתיבת האשטגים היא חשובה מאוד. לאחר שאנו מקלידים את הסימן # אנו נציין מילת מפתח שנרצה שהפוסט שלנו יופיע תחתיה.

באמצעות מילת המפתח יוכלו להגיע לפוסט שלנו בצורה פשוטה יותר ולהיחשף לפרופיל שלנו.

במידה ואותו משתמש גילה עניין בפוסטים אותם אנו מפרסמים, יש לו אפשרות ללחוץ על כפתור הfollow ולהתחיל לעקוב אחרינו, כך גם נרוויח עוקבים בצורה אורגנית וגם נרוויח חשיפה בצורה טבעית,

אשר תעזור לנו להתקדם ולפתח את הפרופיל שלנו בצורה מיטבית. לא מפתיע שכותבים אשר מכניסים בפוסטים שלהם האשטגים, זוכים לפופולריות רבה והתעניינות לעומת אחרים.

כיצד ההאשטגים עוזרים?

אנו בחברת 4hosting, יודעים שההאשטגים למעשה מקלים על כל המשתמשים באינסטגרם, כאשר הם רוצים לחפש תמונה הקשורה לנושא מסוים בכוחות עצמם, הם יכולים להזין במנוע החיפוש באינסטגרם את מילת המפתח יחד עם הסימן המזוהה של ההאשטאג, ובכך לאתר בקלות פוסטים אשר הם יחפצו בקרבתם.

בכך, ההאשטאג עוזר ליצירת הזדהות בין כל המשתמשים שמתעניינים באותו תחום עניין. כך לדוגמא, אנו יכולים להשתמש שבהאשטאג כדי להביע מחאה מסוימת, להעביר ביקורת כזו או אחרת או ליצור נושא, ובאמצעות הההאשטאג אנו נוכל לדאוג להפיץ אותו ברבים, ולפיכך מדובר בכלי חשוב בתוך האינסטגרם והפייסבוק שלנו.

יתרה מכך, באמצעות  ההאשטאג, ניתן לשפר את הנוכחות ברשתות החברתיות ולהבליט מותג או חברה מסוימת. לאור מה שציינו כאן, הזנחת כתיבת האשטאגים באינסטגרם יכולה להקשות מאוד על העוקבים הפוטנציאליים לפוסטים שלכם. מהצד השני, באמצעות תהליך קצר ופשוט אותו הסברנו, אנו יכולים להפוך  את הפוסטים שלך לגלויים לכולם.

מה המחיר של ההאשטגים?

כמו שהופתעתם עד כה מהכוח העוצמתי של ההאשטאג, תשמחו לגלות שניתן לעשות את זה ללא עלות כלל. אינסטגרם לא מגבילה את כמות ההאשטגים אתם יכולים ליצור, עם זאת חשוב לעשות זאת בטעם רב. כהמלצה חשוב מאוד לדייק ברמת ההאשטג כדי שתוכלו להיחשף למספר רחב יותר של אנשים ולעקוף את כל השאר בדרך לטראפיק גבוה מאוד, לייקים ועוקבים.

הטיפ שלנו: השתמשו שבהאטשגים בכל הפוסטים שלכם, צרו נוכחות חזקה ברשת החברתית.

לסיכום – כח ההאשטאג באינסטגרם

לאחר שסיפרנו לכם טיפ קטן, אך יעיל בצורה בלתי רגילה, אתם עלולים להיות מופתעים מאוד לאחר שתגלו אילו סוגים של האשטגים קיימים. מלבד ההמלצות השונות  של אינסטגרם שמציע לנו מגוון רחב של מילות מפתח. טיפ חשוב ונוסף לגבי מותגים עסקיים – הם צריכים להתנסות ולחפש בעקביות מונחים חדשים כדי לעורר את אסטרטגיית ההאשטאג שלהם באינסטגרם, ליצור בידול מהמותגים האחרים ולהיות ייחודים.

לחזרה לתוכן: